Välkommen till min nya blogg!



K o m m e n t e r a
G ä r n a!


Men detta gäller i min blogg.

Vänligen respektera mig, min blogg och mina regler


Fotografi + övrigt

- Ni får INTE stjäla mina bilder!
- Alla bilder i bloggen är fotograferad av mig så vida inget annat skrivs.
- Hela min blogg är Copyright märkt!
- Du är aldrig anonym, jag har din IP adress!
- Alla hatiska kommentarer anmäls, printas och polisanmäls och jag blockerar din IP adress.
- Jag stjäl inte någon annas blogg idéer. Min blogg är 1OO% jag!




bloglovin


L ä n k b y t e n

Jag gör gärna länkbyten med dig!
Kontakta mig på emmaeriica[at]hotmail och döp mejlet till "länkbyten i bloggen".
Glöm inte Namn som du vill att din länk ska vara och din blogg / hemsida adress.
Jag länkar dig när du har länkat mig och jag har sett det på din blogg / hemsida.
När jag ser mitt namn så länkar jag dig.


Comments
Comment the entry here:

Name:
Remember me?

E-mail: (only for me)

URL/Blogaddress:

What do you wanna say?:

Trackback